Takk fitter, for friheten

Hate Sexism

I anledning stemmerettsjubileet og markeringene av at vi jenter har hatt stemmerett i hundre år vil jeg gjerne få komme med min personlige takketale.

Takk til alle kravstore kjerringer, megger og brautende bitcher.

Takk til dere som ble kalt barnemordere fordi dere ville gi kvinner muligheten til å bestemme over sin egen kropp. Takk til dere som fikk bilder av døde fostre i posten, men likevel aldri ga opp kampen for selvbestemt abort. Takket være dere har jeg et valg, hvis jeg skulle bli gravid.

Takk til alle “dårlige mødre”, dere som ble meldt til barnevernet fordi dere kjempa for barnehagene. Takket være dere kan kvinner ha både barn og karrière.

Takk til alle tøyter, vulgære og lause horer. Takk for at dere tok makt over deres egen seksualitet, at dere krevde p-piller og orgasmer. Takk til alle billige tøser, sædcontainere og sugerinner som har gjort det litt enklere for jenter å være kåte uten å skamme seg. 

Takk til alle fittekjerringer uten humor som har nekta å skjønne at seksuell trakassering bare er en artig spøk.

Takk til alle støgge traktorlesber som har gjort jenterolla litt mer romslig.

Takk til hver eneste jævla fitte og feministhore som har nekta å holde kjeft selv om hun har blitt trakassert, hetsa og trua.

Takket være dere lever jeg et litt friere liv.

About minafb

Jeg heter Mina, kjem fra Lillehammer og bruker tida mi på å kjempe for sosialisme og feminisme.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

